Menu

05 maja 2018

Kręcone włosy - moje sposoby na skręt przy niesfornych kudełkach


Co zrobić jak natura się niepostarała i dała nam bylejakie włosy przypominające makaron do spagethi? Obiadu z nich nie ugotujemy (a szkoda bo spageti jest pyyychaa❤️) więc czemu by nie wziąść sprawy w swoje ręce i nie dać życiu się? Skoro po latach nauki opanowałam sposoby na zakręcenie moich włosów, no to zdradzę pare sekretów:
  • Warkocze - im luźniejszy splot tym lepiej. Po dobieranych potrafią wyglądać jak po karbownicy. Świeżo umyte ciężko zapleść w warkocze więc najlepiej z rana umyć, na noc zapleść, i o poranku mieć "gotowca". Moje włosy robią się podatne na tego typu kręcenie szczególnie po produktach proteinowych, jeśli chcesz wiedzieć które mam na myśli odsyłam do lektury TUTAJ.
Kręcone włosy - moje sposoby na skręt przy niesfornych kudełkach, jak kręcić włosy
  • Lokówka - najwygodniejsza w użyciu i pozwala uzyskać efekt zgodnie z założeniami, bo kontrolujesz szerokość pasma nawijanego na lokówkę. O swojej ulubienicy już mówiłam TUTAJ. Cenię sobie ją również za możliwość łatwych poprawek w ciągu dnia.
Kręcone włosy - moje sposoby na skręt przy niesfornych kudełkach, jak kręcić włosy
  • Koczek na czubku głowyjeśli nie musimy mieć fryzury gotowej tego samego dnia tylko dopiero następnego, to rano umyć włosy, a wieczorem związać w koczek ślimaczek na samym czubku głowy. Muszą być wysuszone przed związaniem, bo potrafią wtedy nie wyschnąć.
Kręcone włosy - moje sposoby na skręt przy niesfornych kudełkach, jak kręcić włosy

Uprzedzam pytania, nie stosuję pianek do włosów, bo mam za słabe. Jeśli już muszę, to tylko w ekstremalnych przypadkach lekki lakier. Za to spray termoochronny to obowiązek, niedługo i jego recenzja się pojawi. Jak posiadałam lekki olejek do włosów to też sprawdzał się do utrwalenia skrętu.

A wy jak kręcicie swoje włosy? Pochwalcie się 💃

11 komentarzy:

  1. Gdy farbowałam włosy to miałam piękne loczki (wręcz sprężynki) a aktualnie gdy zrezygnowałam z farbowania niestety są proste, choć wtedy gdy były kręcone bardzo na nie narzekałam. Kobieta zmienną jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krótkie włosy więc nie ma co kręcić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jak mi sie włosy kręcą po warkoczach :)) super efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie kręcę... jak już to prostownicą 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam proste włosy i rano nigdy nie muszę się nimi martwić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po warkoczach to najpiękniej kręcą się włosy moim dziewczynom. :) Córki uwielbiają takie "pogniecione" włosy :)Ja natomiast wolę jednak sobie je ułożyć w tradycyjny sposób

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam niestety kręcone włosy, ostatnio wydałam na zabieg keratynowego prostowania włosów jestem zadowolona, przynajmniej nie muszę ich co rano męczyć prostownicą, biedne były kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam bardzo słabe włosy i bardzo dużo mi ich wypada. Dlatego przestałam na jakiś czas z nimi eksperymentować. Pozostawiam je po myciu do wyschnięcia. Ładnie się układają jedynie grzywkę prostuję, bo inaczej się nie da ;P przed odstawieniem wszystkiego kręciłam najłatwiejszym sposobem - lokówką. Najłatwiej i najwięcej czasu się przy tym schodziło, ale zawsze pewne, że loki będą takie jakie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbytnio nie znam się na włosach damskich lecz na męskich ale Spoczko się czyta pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włoski :) U mnie sprawdza się jedynie lokówka :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.